comel la pulak !!


nama dye MOHD FARRAH AIDEED BIN RAZAK ! errr... first kenal dye neyh time kami uat mggu suai kenal laa , mula2 xlaa berapa minat mamat neyh sebab dye terlampau jambu uh ! then dye pon bukan ahli group ak , last2 wilson yg tunjuk an at aku , dye mmg pandai memilih laaa ! walllahhh.. hahah . dye ate cam neyh ;

wilwil : " datin datin ! u nampak x sorang budak yg saya baru nmpak tadi?? , muka dye macam SHAH FAIZAL .. suara dye , gaya dye..haiiiii ! "

aku : " errr ... mana2 ?? ( dgn keadaan kelam kabut ) "

wilwil : " alaaa tuh laaa dekat group olivia yg pakay baju kemeja hitam then tie dye warna merah.. uhhhh comel sangat laa datinn !! hadoiii "

aku : " uhh alaa not bad laa wil2 ...aah laaa ada laa skit tapi datin lom dgr sore dye ag adakah sejibik cm SF kamu ?? heeeee tgk gaya n rambut dye sama laa pulaaa an.. "

wilwil : " ia datin mmg sama sangat2 .. xpek saya ada cara nk mendekati dye ...errr... HAHA "

aku : " ahhaha okeh2 .. aah laa mmg comel laa wil2 ... haha "

*ari last mggu suai kenal*

wilwil : " datin !!! dye pakay baju pink arini... uhhhh !! comelnyeeeee..geram laa pulaaa ! haha"

aku : " iakah ??? mana2 ??? haah wil2.... agk laaa jambu dye tuh , no wonder laa pakej dengan muka , mmg xheran laa an....heeeee comel2 .. ! "

wilwil : " kan ????????????? hadoiiii aiiiii "

*bila group dye uat persembahan (keadaan jdi kelam kabut)*

aku : " wilwil dye sorang jek ke laky ? tgk2 dye menari laaaa ..hihihihi "

wilwil : " waaaahhh comel nyee datin dye menari....................... hahahahah "

aku : " hahhaa taw xpek ... "

*****masa tuh kami jek laa yg over dok at depan sekali tgk dye menari , dengan tekunnyeeee ! bahahahhaha *****

* dalam dewan aktiviti , ketika aideed neyh sedang berlatih bacaan doa dgn 'abg syafiq' heeee *

aku : "wil ! sat ag ajk laa aideed tuh makan sekali dgn kita erkk "

wilwil : " haaa kamu ajk laaa saya segan laa pula ..hihih "

aku : " datin pula ?? errr okeh .. "

** menuju ke aideed ** jenggg....jeng....jenggg............... hahhaa

aku : " aideed jum sekali join makan dgn kteorang pas neyh...sume ad , abg wilson yg ajak ..heee jum laaa... "

aideed : " errrmmmmmmmmmmmmm .... okeh bole jek.... ( smbil senyum )

aku : " okeh set ! ( smbil pandang wilson n isyarat GOOD .. haha )

*tiba at medan*

aku : " alaaaaaaa nape dye dok sana .. xdok dgn kita .. (uat muka ketat ! )

wilwil : xkata apa2 .. ( muka cm nak kena penampar jek ) hahahhahaha

last2 dye dok dengan kami jua... then kami bebual panjang.... aideed crita masalah dye at kami.. then kami yg kena mula akn dulu soklan lau xsenyap laa dak tuhh.. (biasa laa tuh blushing2 ! ) hahhahaha .....naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa korang msty nk tgk an aideed tuh cm ane ??? **tgk neyhhhhh ***


haaaa neyh laaa baju yg dia pakay , bila wilson perkata an.. tie merah.. kemeja hitam .. errr.. hahah



naaaaaaaaaaaaa .. comel an...hahahahha...