ohh NAJAT ZAINAL .....

NAJAT......

najat pless ley beb , lau ko ad masalh gtaw jela ak , jgn nk simpan2 k... ak lau ad msalah ak everythng ak gtaw ko an , mahupon msalah yg xsepatotnye ak crita an , sbb ak percaya ko fwen.... ak kesian tgk ko , ko suke sgt sendirian , actually kwn2 ko neyh care sgt2 at ko , tp ko 2 jek cm nk jaohkan dri dari kteowang,,,,pless ler najat tlg ler cite at aku pe masalah ko sbenrnye neyh....okehh ak taw sjak kita sama2 jadi calon mpp neyh an ak pon cm da jarang gan ko , xcm kita fesi2 lu salu jek sama2....aku xley lekang gan ko najat , mahupon gan kawan2 laen....ko cukop baek gan aku , ak pon xen lupa an ko smpai bile2.....nnty lau kita da sama2 da konvo , sama2 da berjaya , aku arap ko pon xen lupa an kwn2 ko at sni....meski aku x kan dapat melihat ko , tp cinta dan sayang aku at ko sbgai sahabat aku , xen hilanh sampai mati aku simpan jatt.....

p/s : hope ko kembali aktif n appy cm dulu k , ko gelak2 kuat... aku suke sgt wei.......plessss ler jatt lau ko syg ak , do it !!!
SYG KO SGT2....MUUUAAAAHHHH